Nadruki kraków sochaczew

Nadruk – reklama

Najlepszym sposobem na wizerunek w reklamie jest po prostu nadruk. To przecież logo firmy jest jej identyfikacją prócz artykułu, usługi czy całej marki; jest perswazją w reklamie czy też kampanii reklamowej. 
  „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, z wyjątkiem nas nie wie, co robimy.” – Stuart Henderson.
  Nadruk można stworzyć praktycznie na każdym obiekcie w zależności od towaru a także typu reklamy. Realizowany jest różnorodnymi technologiami np.: termotransfer (laser, flex, flock, flex cyfrowy), sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, tampodruk, grawerowanie laserem, tłoczenie (hot-stamping), metkowanie (labeling) bądź subli-flock. Wybór metody jest koronny dla dostania celu sprzedającego.
  Mnóstwo drukarni prześciga się w swoich ofertach poprzez całościową obsługę od projektu do skończonego wyrobu. Sami nabywcy też mogą zaproponować osobiste pomysły w sposobie realizowania nadruku.
  W największym stopniu modne gadżety na których użytkowany jest nadruk to: torby, rzeczy piśmienne, kubki, narzędzia a także latarki, przeróżnego typu tekstylia.
  Wszystko zaczyna się od komputera w którym powstawają pomysły graficzne we właściwym rozmiarze. Top formatów to: grafika rastrowa (bitmapowa), grafika wektorowa, wektoryzacja (trasowanie). W następnej kolejności projekt „przenoszony” jest na artykuł.
  Reperkusja wizualna a także trwałość nadruku zależy szczególnie od dwóch newralgicznych czynników – jakości użytych farb oraz kontroli a przy tym przestrzegania postulowań potrzebnych do słusznego utrwalenia. 
  Warianty farb, które są użytkowane do nadruku na tekstyliach to: farby wodne, farby plastizolowe i farby rozpuszczalnikowe.